martes, 28 de febrero de 2012

Safata d'aniversari: Felicitats!!




Per l'aniversari de l'autèntic, incomparable... Enric Batlle Carbó!! Felicitats, tío Henry! Ets lo más!! I per això et mereixes ser tastador oficial d'unes "supermadalenes"! Paraules textuals de l'homenajeado:
"Nena, estàn impressionants!! De "gallina de piel". De llàgrimes als ulls mentre mossegues. Brutaaaaals!!! Felicitats "peasocuinerademadalenes".

Amb aquest entusiasme, dóna gust cuinar per algú! # ^_^# Gràcies!!!!

Vaig fer una safata de madalenes integrals amb llavors de chía i madalenes normals amb melmelada de maduixa.Vaig deixar reposar la massa de les madalenes 24h i ja veieu com van pujar! Van crèixer tant al forn, que quasi no m'hi cabien! Per això, vaig decidir, que la propera vegada intenraria tornar a fer servir els papers més grans i gruixuts que vaig comprar a Sugar Mur, a veure si no s'eixamplaven tant. Vegeu-los en el proper post...

No hay comentarios:

Publicar un comentario